צילום קווי ביוב

לייעוץ מקצועי ללא עלות
050-830-8300

אם אתם צריכים לצלם את קווי הביוב שלכם מסיבה כלשהי, חשוב לבחור בצוות מקצועי שיש לו את הניסיון והכלים הדרושים לביצוע העבודה בצורה מקצועית ויעילה. אנו בחברת סטופליק מתמחים בצילום מערכת הביוב ללא הרס הודות לציוד הטכנולגי והמתקדם שיש ברשותנו. ציוד זה מאפשר לנו לקבל תוצאות מהירות ואמינות.

ברשותנו מגוון כלים שהם המילה האחרונה בתחום, המבוססים על סיבים אופטיים ורובוטים, ונוכל להתאים אותם בצורה מושלמת לצרכים שלכם. אם אתם מחפשים צוות שיוכל לבצע את העבודה במהירות ובדייקנות, אנחנו בהחלט יכולים לספק לכם מענה.

אם נתקלתם בתקלה כלשהי במערכת הבביוב שלכם, חשוב לדעת מה הגורם לכך. כאן נכנס לתמונה שירותי צילום קווי ביוב של סטופ ליק.

מה זה צילום קווי ביוב?

על מנת לצלם ביעילות קווי ביוב, יש להתגבר על מספר אתגרים. בין היתר מדובר בצורך לחדור לצנרת ביוב הטמונים באדמה וכן את הקשיים הכרוכים בצילום הקו בתנאי חושך, לכלוך ונוזלים זורמים. כדי להתמודד עם אתגרים אלו פותחו אמצעים טכנולוגיים שונים. אלה כוללים מכשירים שיכולים להיכנס למערכת הביוב ולאסוף פרמטרים שונים, כמו זוויות שיפוע.

המטרה הסופית של צילום ביוב היא לקבל תמונה ברורה של מצב קו הביוב ולאתר בעיות במהירות וביעילות.

כיצד פעולת צילום קווי ביוב מתבצעת?

ישנן 2 שיטות עיקריות לצילום קווי ביוב: סיבים אופטיים, ורובוטים זעירים.

צילום ביוב באמצעות סיב אופטי

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא תקלות ובעיות בקווי ביוב היא באמצעות סיב אופטי. שיטה זו יעילה מאוד מכיוון שהיא מאפשרת לראות אפילו את הפרטים הקטנים ביותר בתוך הצינור. המצלמה בקצה הסיב האופטי יכולה לקלוט אפילו את הפגמים הקטנים ביותר בצינור, מה שהופך אותה לכלי שימושי מאוד לאיתור ותיקון תקלות.

יתרון נוסף בשימוש בסיב אופטי לצילום ביוב הוא שהמערכת קומפקטית מאוד וניתנת לשימוש בצינורות בכל קוטר. זה הופך אותו לכלי רב תכליתי שניתן להשתמש בו לבדיקת קווי ביוב קטנים או גדולים.

צילום ביוב באמצעות רובוט

צילום קווי ביוב באמצעות רובוט יכול לסייע באיתור ומיפוי תקלות במערכת הביוב. טכניקה זו שימושית במיוחד בקווי ביוב גדולים, שבהם ניתן להחדיר רובוט לצינור כדי לצלם תמונות.

רובוטים אלו מצויידים במערכת מצלמות המספקות תמונות באיכות גבוהה, כולל תמונות של 360 מעלות. התמונות המופקות על ידי מצלמת הרובוט יכולות לסייע בזיהוי כל תקלה או בעיה בקו הביוב.

הודות להתקדמות הטכנולוגית, השימוש ברובוטים לצילום קווי ביוב הולך ונהיה נפוץ יותר וככל שחולף הזמן צצים רובוטים זעירים ומשכוללים יותר.

המפעיל השולט ברובוט יכול לראות מה קורה בתוך צינור הביוב כאילו היה בתוכו. דבר זה מאפשר ניתוח מפורט יותר של קו הביוב וכל תקלה אפשרית.

למרות מידותיו הגדולות של הרובוט לעומת של הסיב אופטי, עדיין ניתן להשתמש בו בצינורות בקוטר קטן יותר על ידי שינוי זווית המצלמה ופירוק הגלגלים.

מהי השיטה הטובה ביותר לצילום קווי ביוב?

בכל הנוגע לצילום צנרת וקווי ביוב, אין פתרון אחד שמתאים לכולם. בהתאם למצב הספציפי, לאופי התקלה ולקוטר הצינור, שיטה אחרת עשויה להתאים יותר.

סיבים אופטיים יעילים יותר לצילום צינורות בקוטר של 2, 4, 6 אינץ' או יותר, בעוד שרובוטים מושלמים לצילום מערכות ביוב בקטרים גדולים יותר.

אנו משתמשים במגוון כלים המבוססים על סיבים ורובוטים ונתאים לכם את השיטה הטובה ביותר שתשרת את מטרתנו הסופית – לאתר כל תקלה או בעיה ולמצוא לה את הפתרון הטוב ביותר כדי שלא תחזור שוב בעתיד.

באילו מקרים יש צורך בצילום קווי ביוב?

בעת צילום צנרת ביוב, ישנם כמה תרחישים שונים בהם יש צורך בכך. הסיבה הנפוצה ביותר היא לצורכי איתור ותיקון תקלות בקו הביוב. על ידי ייצוג חזותי מדויק של הצינור, קל יותר לזהות בעיות ולנקוט פעולה מתקנת.

תרחיש נוסף בו צילום ביוב שימושי הוא מיפוי ותכנון, על מנת לקבל מבט ברור על הנעשה בתוך מערכת הביוב.

סתימות ביוב

סתימות ביוב נגרמות מסיבות שונות וברוב המקרים ניתן לזהות את הסיבה בקלות. עם זאת, במקרים מסוימים סיבת הסתימה אינה ברורה באופן חד משמעי, וייתכן שיהיה צורך בצילום קו הביוב לפני שמנסים לשחרר את הסתימה.

הסיבות הנפוצות לסתימות ביוב הן מגבונים או חומרים אורגניים אחרים, חדירת שורשים וסתימות בטון. במקרים בהם סיבת החסימה אינה ברורה מיד, חשוב לבצע צילום קו על מנת לסייע בזיהוי הבעיה.

אחת הסיבות השכיחות לסתימות ביוב שקשה לזהותן היא חדירת שורשים. במקרים בהם חדרו שורשים לצנרת הביוב, הם עלולים לגרום לסתימות חוזרות ונשנות שעלולות להיות קשות לפתרון.

סיבה שכיחה נוספת לסתימות ביוב היא סתימות בטון. אלה יכולים להתרחש לאחר שיפוץ או בבתים חדשים, ויכולים להיות קשים להסרה.

במקרים אלו חשוב לבצע צילום קו על מנת לסייע באיתור נקודת החדירה ולתת מענה מתאים.

נזילה בקו הביוב

נזילות ביוב יכולות להיות בעיה לא פשוטה. לא רק שלעתים קרובות הן מייצרות ריחות לא נעימים, אלא גם עלולות לגרום נזק לרכוש שלכם על ידי יצירת לחות ועובש.

במקרים מסוימים, לא תצליחו להבחין בנזילות ביוב מכיוון שהצינורות הביוב קבורים באדמה – אבל אל דאגה, יש דרכים למצוא ולתקן אותם! אחת הדרכים היא לצלם את קו הביוב.

איתור נזקים

מערכת ביוב ישנה ושחוקה, או צנרת ביוב שניזוקה כתוצאה מלחץ, עלולה להוביל לגלישת ביוב ולסתימות. במקרים בהם ניתן להבחין במקור הבעיה, ניתן לטפלה באופן מידי.

במקרים בהם הבעיה אינה גלויה לעין, הדרך היחידה לזהות את נקודות הכשל תהיה באמצעות צילום קווי הביוב ללא הרס הנובע מחפירה או ניסיונות אחרים לגלות את הקו.

בעיות חוזרות במערכת הביוב.

מערכת הביוב חשופה לבעיות כרוניות, העלולות לגרום לסתימות חוזרות, חדירות שורשים וריחות לא נעימים. אמנם יכולות להיות מגוון סיבות לבעיות אלו, אך המשותף לכולם הוא המטרד ואי מציאת פתרון הולם לפתרון הבעיה אחת ולתמיד.

במקרים כאלה אנו תמיד מזכירים ללקוחותינו שצנרת הביוב פשוטה יחסית ושהפתרון יכול להיות פשוט אם יודעים מה מקור הבעיה ומיקומה. צילום מערכת הביוב זה פתרון מושלם למצבים כאלו

בקשה לצורך קבלת טופס 4

אם אתם בעיצומו של קבלת טופס 4 או לקראת התחלת תהליך זה – חשוב לדעת שאחת התנאים לקבלת טופס 4 הוא לספק אישור המעיד על כך שמערכות המים והביוב תקינות. אחד השלבים לקבלת היתר זה הוא צילום קווי הביוב.

צילום קווי ביוב מקצועי, מהיר ואמין

כאשר אתם זקוקים לשירותי צילום קו ביוב, חשוב לבחור בחברה שיש לה את הציוד החדיש ביותר ואנשי מקצוע מיומנים. בסטופליק תמצאו את שניהם - ציוד מתקדם וצוותים מנוסים שמוכנים לעזור לעזור לכם בכל עת.

אנו מציעים זמינות גבוהה וזמני הגעה קצרים, כמו גם את המחירים המשתלמים ביותר בענף. אנו שואפים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, ואנחנו תמיד זמינים לענות על כל שאלה שיש לכם.

צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו או לקבל הצעת מחיר חינם!

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left