דף הבית » מידע מקצועי » גילוי מקור רטיבות - איך זה עובד?

גילוי מקור רטיבות - איך זה עובד?

מחבר המאמר: Stop Leak
תאריך פרסום: 09 נוב 2022
קטגוריות: 

נזילות מים יכולות להיות הרסניות להפליא. הן עלולות לגרום לנזק רב לרכוש וליצור סביבה אידיאלית לצמיחת עובש. כתוצאה מכך, חשוב לאתר ולתקן נזילות מים בהקדם האפשרי.

למרבה הצער, איתור מקור הנזילה יכול להיות מאתגר. מים יכולים לעבור דרך סדקים ומרווחים קטנים, מה שמקשה לאתר את המיקום המדויק של הנזילה.

עם זאת, ישנם מספר סימנים מעידים שיכולים לעזור לך לזהות דליפה פוטנציאלית. לדוגמה, כתמי לחות על קירות או רצפות, צבע מתקלף או ריחות לא נעימים, כולם מעידים על בעיה. לכן, אם אתם חושדים שיש לכם נזילת מים, אל תחכו – ככל שתפעלו מוקדם יותר, כך ייגרם פחות נזק.

גילוי מקור רטיבות: אל תתעלמו מהבעיה, פתרו אותה!

אם אתם כמו רוב האנשים, הדבר האחרון שאתם רוצים לחשוב עליו הוא האפשרות של רטיבות בקירות ביתכם. אחרי הכל, בית אמור להיות מפלט מפגעי מזג האוויר ולא מקור לנזילות ורטיבות.

עם זאת, אם שמתם לב לסימני רטיבות בביתכם - כמו צבע מתקלף או ריחות מעופשים - חשוב לפעול. בדיקת מקור רטיבות מקצועית יכולה לעזור לזהות את מקור הבעיה ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר לתיקונה. זכרו, התעלמות מהנושא רק תחריף את הנזק ותייקר את התיקונים בהמשך הדרך.

בנוסף, פטריות עובש המתפתחות עקב רטיבות עלולות להוות סיכון בריאותי חמור לילדים וחיות מחמד. לכן טיפול מהיר הינו הכרחי.

נזילות מים: מתי נדרשת בדיקת גילוי מקור נזילה?

הבית הוא היכן שהלב נמצא. זהו גם המקום שבו מתאספת משפחתנו היקרה. אנחנו רוצים שהבתים שלנו יהיו מקלטים בטוחים, נקיים מכל סכנה. אבל לפעמים, יכולים לקרות דברים שמאיימים על קדושת הבתים שלנו. נזילות מים הן אחד מאיומים אלו.

נזילות עלולות לגרום לנזק מבני, להוביל לצמיחת עובש ולסכן את בריאות משפחותינו. אז מתי נדרשת בדיקת מקור נזילה? אם אתם מביחינים בקילוף צבע או ריח של עובש, סביר להניח שהדבר נובע מנזילה. כמו כן אם יש מדובר במערכת מים ישנה, קיים סיכון לפגיעה בצנרת וכתוצאה מכך יכולה להגרם נזילת מים.

פעמים רבות, קורה שמזמינים בדיקת מקור רטיבות רק כאשר הנזק כבר חמור. לכן, ברגע שמופיע שינוי אסתטי בקירות ביתכם, הזמינו בדיקה של איש מקצוע עם ציוד מתאים.

אל תחכו שהבעיה תחמיר. פעלו במהירות כדי להגן על ביתכם, רכושכם והחשוב מכל יקיריכם.

סימנים נסתרים של רטיבות במבנים

רובנו המוחלט יכול להבחין בסימני רטיבות ברורים לעין, כגון צבע מתקלף או סימני עובש בקיר. עם זאת, ישנם סימנים נסתרים רבים שיכולים להעיד על בעיית רטיבות. לדוגמה, חול רטוב מתחת לאריחי הרצפה או ריקבון פנימי של משקופים מעץ, מקרים אלו עשויים להיות אינדיקציה לבעיית רטיבות נסתרת.

אם אתם יודעים שישנה בעיה עם צינורות ישנים או סימנים מחשידים אחרים, אל תחכו לבדיקה - כל יום שהבעיה לא מטופלת הנזק מחמיר.

כאמור התעלמות מהבעיה יכולה להיות גורם לנזק מבני, אבל גם מהווה סיכון בריאותי חמור. על ידי מודעות לסימני רטיבות נסתרים אלו, תוכלו לנקוט בפעולה כדי לטפל בבעיה לפני שנגרם נזק רציני יותר.

מהי הדרך היעילה ביותר לגילוי מקור רטיבות

על מנת לאתר את מקור נזילת המים, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במצלמה תרמית. המצלמה התרמית היא כלי לא הרסני שיכול לעזור לכם לזהות את מקור הנזילה מבלי לגרום נזק למבנה.

הבדיקה מתבצעת על ידי צילום הקירות או הרצפה במצלמה התרמית, והתוצאות מנותחות על ידי צוות מקצועי. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך במצלמת ביוב אם הנזילה מגיעה מתוף צינור ביוב.

באמצעות שיטה זו תוכלו לאתר במהירות ובקלות את מקור הנזילה, מבלי לגרום נזק לביתכם ורכושכם.

העסיקו אך ורק חברה מקצועית לגילוי מקור רטיבות

אינסטלציה היא אחד הדברים שקל לקחת כמובן מאליו - עד שצצה בעיה. ואז, פתאום, מבינים את החשיבות של מערכת אינסטלציה תקינה.

תיקון בעיית אינסטלציה אינה משימה פשוטה. הדבר דורש מיומנות, ניסיון וציוד מתאים. לעיתים קרובות חובבנים טועים לחשוב שהם יכולים פשוט לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה. עם זאת, ברוב המקרים זה לא המקרה.

המיקום הנכון והמדויק של מקור הנזילה הכרחי כדי למנוע גרימת נזק מיותר. אפילו טעות קטנה עלולה לגרום לתיקונים נרחבים ויקרים. בדיקה לא מקצועית או יסודית עלולה בסופו של דבר לפספס את מקור הרטיבות או לאתרה באופן חלקי.

כתוצאה מכך, עדיף תמיד להשאיר את תיקוני לאנשי המקצוע מוסמכים. חברות מקצועיות משתמשים בטכנולוגיה תרמית חדשה ובעזרתה יכולים לאתר במהירות ובדייקנות את מקור הנזילות ולחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך.

כיצד למנוע רטיבות בביתך בחורף הקרוב

בעיות רטיבות הופכות לנפוצות הרבה יותר במהלך החורף. איטום לא מספק גורם למי גשמים לחדור לתוך המבנה ויוצר סימני רטיבות. במספר קטן של מקרים, סימני רטיבות אלו ייעלמו ללא טיפול תוך מספר ימים.

ברוב המקרים המים יצטברו בתוך הקירות, יחלחלו לנקודה נמוכה, יגרמו לנזק משמעותי ורק אז יתגלו. כאמור, כיום ישנה יכולת למנוע את הנזק שנגרם בעזרת שיטות חדשות לאיתור הרטיבות.

ישנם כיום מדי לחות זמינים שניתן להשתמש בהם כדי לאתר במהירות את מקור הבעיה. מכשירים אלו

לסיכום

אם אתם מודאגים מנזילת מים אפשרית בביתכם, אל תחכו כשיהיה מאוחר מידי. ציוד תרמי מודרני יכול לאתר במהירות ובקלות נזילות מים, ולפשט את תהליך פתרון הבעיות. כדי לנצל את הטכנולוגיה הזו, הזמינו בדיקה עוד היום.

חברת סטופליק מבצעת בדיקה מקיפה ומהירה לגילוי מקורות רטיבות. באמצעות סריקה מהירה של קירות ביתכם, המאתר שלנו יוכל לאתר את מקור הרטיבות ביעילות. אז אל תחכו - קבעו את הבדיקה שלכם עוד היום.

מאמרים אחרונים

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left