בדיקת לחץ מים

לייעוץ מקצועי ללא עלות
050-830-8300

סטופליק: מומחים בבדיקות לחץ מים

בדיקת לחץ מים בצנרת היא אמצעי נוסף לאיתור ואיתור נזילות במערכת האינסטלציה. במקרים מסוימים נדרשת בדיקה זו כחלק מקבלת טופס 4 למבנה חדש. לסטופליק יש ניסיון של למעלה מ-10 שנים באיתור נזילות מים ללא הרס. בחברתנו נעשה שימוש בציוד ובטכניקות מתקדמות על מנת להבטיח 100 אחוזי הצלחה.

אל תתעלמו מלחץ המים שלך!

בדיקת לחץ מים היא פעולה חשובה לצורך תחזוקה שוטפת של מערכת צינורות המים של ביתכם. פעולה זו מבטיחה מערכת צינורות תקינה ושוללת תקלות מיוחדות.

ישנן מספר השלכות שיכולות לנבוע מלחץ מים נמוך מדי או גבוה מדי. במידה ולחץ המים נמוך מדי, תחוו שימוש לקוי בברזים, חווית רחצה מוגבלת וזרימת מים חלשה, שאינה מאפשרת שימוש יעיל ותיקני במערכת. לעומת זאת, לחץ המים גבוה מדי יכול לפגוע בצנרת, לגרום לפיצוצים להחליש את החיבורים. התוצאה – בעיות אינסטלציה וצנרת חמורות.

היתרונות בבדיקת לחץ מים?

תוצאות בדיקת לחץ בצנרת יכולות לספק לנו מידע על בעיות רבות בצנרת, שאולי לא נוכל למצוא להן הסבר הגיוני אחר. בדיקת לחץ מים מאפשרת לגלות ליקויים שונים בצנרת ולתקן אותם. הדבר מסייע במניעת תקלות חמורות בעתיד ומביא לשימוש נוח, בטוח ויעיל. 

תהליך איתור נזילות באמצעות בדיקת לחץ מים.

על מנת שנוכל לאתר נזילות במערכת המים, נסגור תחילה את מערכת המים המרכזית. לאחר מכן, נבדוק את לחץ הצנרת עם מד לחץ מיוחד. כאשר לחץ המים נמוך או משתנה במהירות זה עשוי להעיד על נזילת מים.

באמצעות בדיקת לחץ מים ניתן לאתר פיצוצי צנרת וכשלים נוספים במערכת המים. סטופליק מספקת שירותי בדיקת לחץ לצנרת מים, עם המלצות וניסיון של שנים בתחום.

באילו מקרים מבוצעת בדיקת לחץ מים?

בדיקת לחץ מים מבוצעת בדרך כלל באחת מ-4 סיבות:

  1. לאחר סיום השיפוצים, על מנת לבדוק את הצנרת החדשה שהותקנה.
  2. אם קיים חשש לנזילה סמויה אי שם בתשתית המבנה.
  3. במסגרת הבדיקות הנדרשות לקבלת טופס 4 - עם סיום ובנייה.
  4. כאשר לחץ המים נמוך מאוד, או כשיש חשש ללחץ מים גבוה מדי.

מה עושים לאחר בדיקת לחץ מים?

תוצאות בדיקת הלחץ מצביעות על כך שניתן לבצע תיקון הכרוך בהפחתה או הגדלת לחץ המים. אולם אם הבעיה נובעת מסדק או נזילה בצנרת, יש לאתר ולתקן את המיקום המדויק של הנזילה. בגלל זה, בדיקת לחץ היא לפעמים רק ההתחלת התהליך.

מדוע בדיקת לחץ מים צריכה להתבצע ע"י מקצוענים?

בדיקות לחץ מים בצנרת דורשות מקצועיות רבה, שכן הן עלולות לגרום לנזק משמעותי בביצוע לא נכון. מסיבה זו, בעלי מקצוע אשר מבצעים בדיקות אלו צריכים להיות בעלי הכשרה, ניסיון רב, ומשתמשים בציוד המתקדם ביותר. על ידי נקיטת אמצעי זהירות אלה, ניתן להבטיח שבדיקת לחץ מים תתבצע בצורה בטוחה ויעילה.

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left