ייבוש תת רצפתי

לייעוץ מקצועי ללא עלות
050-830-8300

מים ולחות כלואה מתחת לריצוף ולחות? מומחי סטופליק יכול לעזור!

אם אתם חווים נזקי מים או לחות כלואה מתחת לריצוף שלכם, הגעתם למקום הנכון. המומחים של סטופליק בעלי נסיון של מעל 10 שנה בתחום. המומחים שלנו משתמשים בציוד ובטכניקות המתקדמות ביותר על מנת לבצע את העבודה במקצועיות וללא תקלות.

אנו נעבוד איתכם בכל שלב על מנת להבטיח שאתם מרוצים מהשירות ומהעבודה. אנו מציעים אחריות מלאה על כל העבודה שלנו, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

ייבוש תת רצפתי  -שמור על הבית שלך במצב מושלם

בראש ובראשונה, אם גיליתם נזילות כלשהן בביתכם, הזמינו את מיטב אנשי המקצוע לבוא ולתקן אותן. עם זאת, אם הבעיות נמשכות גם לאחר תיקון הנזילות כמו רטיבות, אריחים רופפים, כתמי עובש וריח מעופש ולא נעים. כל אלו עלולים לגרום ל"תסמונת הבית החולה": מצב מסוכן בו ליקויי בנייה ואיכות האוויר בבית פוגעים בבריאות הדיירים.

הפתרון? להעניק לבית טיפול משלים לאחר תיקון הנזילות באמצעות ייבוש תת רצפתי. וכדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד פנו לסטופליק - מומחים בתחום הייבוש התת רצפתי. אנו מתמחים בפתרון בעיות מסוג זה ויכולים לעזור לכם להחזיר את הבית שלך למצב מושלם.

באילו מקרים צריכים לבצע ייבוש תת רצפתי?

במקרים מסוימים יש לבצע ייבוש תת רצפתי על מנת לעמוד בתקני רטיבות מסוימים. הציוד המקצועי שלנו משמש להוצאת דגימה קטנה מהמצע שמתחת לריצוף על מנת לבדוק אותו במעבדה. אם רמות הלחות והרטיבות הן מעל התקן, סביר להניח שנדרש ייבוש תת רצפתי מקצועי.

תהליך ייבוש הרצפה הייחודי של סטופליק

תהליך הייבוש המותאם של סטופליק נועד לענות על הצרכים הספציפיים של כל לקוח. תהליך זה כולל התחשבות בסוג הריצוף של הלקוח, חומרת בעיית הרטיבות וגורמים נוספים.

תהליך הייבוש מתבצע באמצעות קידוח זהיר במקומות נסתרים (כמו מאחורי מקררים וספות, מתחת למיטות ועוד) ובאמצעות מכשור מתקדם כמו מכונת ייבוש תת רצפתי, מייבשים, מפזרי חום ועוד.

לאחר סיום העבודה נלקחת דגימה נוספת לבדיקת מעבדה על מנת לוודא שהפרויקט הסתיים ושרמת הלחות בריצוף עומדת בתקנים הישראליים.

מדוע לבחור בסטופליק?

אין ספק, ייבוש הרצפה הכרחי כדי לספק סביבה נטולת לחות. עם זאת, כדי ליהנות מאיכות עבודה גבוהה, כדאי לפנות לסטופליק. עם ניסיון של שנים ומוניטין המתפרש על פני 10 שנים, סטופליק מביאה שילוב ייחודי של הציוד המתקדם בעולם ומקצועות מומחים בתחום ייבוש תת רצפתי, איתור רטיבות, תיקון נזילות מכל הסוגים ועוד.

החברה נותנת שירות לכל סוגי הלקוחות, החל מלקוחות מהמגזר הפרטי ועד לחברות הגדולות במשק. כולם נהנים מביצוע מקצועי של כל פרויקט תוך שימת דגש על שירות איכותי ומקצועי.

שיקום נזקי מים

נזקי מים יכולים להיות בעיה ענקית. הצפות מים יכולים לגרום לנזקים רבים לתשתיות ולבניינים, ובכך להוריד את ערך הנכס ואיכות החיים לדיירי המבנה. לכן חשוב להבין לעומק מהם נזקי מים וכיצד ניתן לפתור אותם.

אנו בסטופליק מתמחים בשיקום נזקי מים מכל הסוגים. יש לנו את הניסיון והידע לפתור נזקי מים במהירות וביעילות. אם אתם חווים נזקי מים, אל תהססו להתקשר אלינו. אנחנו נדאג להכל.

ממה נגרמים נזקי מים?

ישנן מספר סיבות עיקריות מדוע עלולים להיווצר נזקי מים:

  1. אסונות טבע, כמו שיטפונות או גשמים עזים, הם למרבה הצער מחוץ לשליטתנו.
  2. מערכות חימום וקירור יכולות להוות גורם עיקרי לנזקי מים בבית אם הן לא מתוחזקות כראוי.
  3. ביוב סתום עלול לגרום להצטברות מים ולהציף אזורים שונים בבית.
  4. גם צנרת שבורה או מכשירי חשמל בלויים עלולים לדלוף ולגרום לנזקי מים.
  5. צנרת אינסטלציה פגומה היא לרוב הגורם מספר אחת לנזקי מים בבית, לכן חשוב להיות מודעים לכל נזילות ולתקן אותן באופן מיידי.

עצה ידידותית

בנוסף, לפניכם טיפ מועיל של סטופליק – אם חשבון המים שלכם מדליק לכם "נורה אדומה" ונראה גבוה מהרגיל, חשוב שמומחים יזהו נזילות בהקדם האפשרי. נזילה יכולה להעיד על בעיה חמורה שטרם גרמה לתסמינים חיצוניים, ולכן חשוב לטפל בה בהקדם.

כיצד מתבצעת פעולת הייבוש של סטופ-ליק?

פעולת הייבוש מתבצעת ב-4 צעדים:

  1.  בדיקת אחוזי לחות – בדיקה זו מתבצעת באמצעות מכשיר מיוחד אש ממפה את האזור הנגוע ברטיבות ובודק את רמת הלחות באותו אזור נגוע. פעולה זו מצריכה קידוח בקוטר של 4 ס"מ בריצוף במקום שאינו גלוי לעין כמו: ארון, ספה, מקרר וכו'. לאחר הקידוח נוציא מעט סומסום/חול שנמצא תחת הריצוף ונשים במכשיר למדידת לחות. במידה ורמת הלחות היא מעל 6 אחוזים בחול, או מעל 3 אחוז בסומסום. נפנה לתכנית השיקום. 
  2.  תכנית שיקום – זהו שלב בו אנו למעשה בונים את תכנית השיקום. בתכנית זו אנו נבחר את הציוד הנדרש לפעולת הייבוש. במידה ומדובר במבנה מגורים אנו נבחר בציוד "עדין" ושקט על מנת לא לפגוע בשגרת חייהם של דיירי הבניין. במקרים בהם פעולת הייבוש מתבצעת במפעל או מבנה תעשייתי נשתמש בציוד כבד ורועש יותר אך מהיר יותר מהציוד השקט.
  3.  התקנת הציוד ותחילת הייבוש – כאן אנו בעצם מחברים ומתקינים את הציוד שבחרנו ומתחילים בפעולת הייבוש. זמן הפעולה משתנה בהתאם לרמת הלחות וגודל האזור המצריך טיפול. 
  4.  בדיקת תוצאות פעולת הייבוש – לאחר פעולת הייבוש ניקח דגימה נוספת של חול/סומסום ונבדוק את אחוזי הלחות. במידה ואחוזי הלחות הן עדיין מעל התקן (6% בחול או 3% בסומסום) נמשיך בפעולת הייבוש עד שנגיע לרמת לחות תקינה.

מדוע חשוב לבצע ייבוש במהרה ולא להמתין?

  • הגורם הבריאותי – רטיבות שאינה מטופלת יכולה לגרום לעובש, טחב ופטריות, מה שיכול לגרום לאלרגיות, קוצר נשימה ואף לגרום לסרטן. כאשר יש רטיבות חשוב לטפל בבעיה במהירות האפשרית.
  • נזק בטיחותי – רטיבות מתמשכת שאינה מטופלת ומיובשת גורמת לסדקים בבטון ולחלודה בברזל אשר טמון בבטון וכך יש השפעה ישירה על חוזק המבנה.
  •  נזק בתשתיות –  כמו שאתם יודעים מים וחשמל לא "מסתדרים" ביחד. לכן רטיבות יכולה לגרום לנזק חמור ברשת החשמל, לקצרים ואף לשרפות. כמו כן רטיבות ברצפה יכולה להוות סכנת מוות.
  •  נזק אסטתי – מראה של טחב ועובש בקירות אינו מחזה יפה. ישנם אנשים המתעלמים מעיקר הבעיה ומנסים להסתיר כתמים אלו על ידי צביעה או ניקיון בעזרת חומר מיוחד. כתמים אלו חוזרים לאחר זמן קצר ויחזרו תמיד עד שהבעיה של הרטיבות לא תטופל.

כמו שכבר הבנתם, רטיבות כלואה מתחת לרצפה יכולה להוות בעיות רבות לכן לאחר פעולת איתור נזילות ותיקונם מומלץ בחום לבצע במהרה שיקום נזקי הנזילה.

פנו למומחים לשיקום נזקי מים של סטופליק

נזקי מים חשוב לאתר ולשקם במהירות האפשרית, שכן כל עיכוב עלול להוריד את ערך הנכס ואיכות החיים. אולם נזקי מים יכולים להיות גם מורכבים ויקרים לשיקום, לכן חשוב לפנות בהקדם לחברה מקצועית כמו סטופליק.

לסטופליק יש למעלה מ-10 שנות ניסיון בשיקום נזקי מים, ומשתמשת בציוד ובטכניקות העדכניות ביותר כדי לבצע את העבודה כמו שצריך. אז אל תהססו - צרו קשר עוד היום עם סטופליק!

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left