דף הבית » מידע מקצועי » תיקון נזקי נזילות בצנרת

תיקון נזקי נזילות בצנרת

מחבר המאמר: Stop Leak
תאריך פרסום: 04 ספט 2020
קטגוריות: 

הנזילה טופלה? עכשיו הזמן לשיקום הצנרת והנזקים הנלווים

תקלות אינסטלציה עשויות להותיר חותם גם לאחר הטיפול בהם, לגרום להאצה של הבלאי בצנרת הפנימית, נפיחות בקירות ונזקים פנימיים. כאשר מדובר ברטיבות הנראית על גבי אחד הקירות ו/או התקרה, הצעד הראשוני הנדרש הוא איתור של מקור הנזילה.

איתור הנזילה באופן המקצועי והיעיל ביותר יבוצע במרבית המקרים באמצעות מצלמה תרמית, בטכנולוגיית אל- הרס. הטיפול בנזילה יתבצע באמצעות חדירה לתשתית הקיר, תוך הריסה ופגיעה מינימלית בקיר ובתשתית.

לאחר הטיפול בנזילה חשוב לא פחות לבחון את הנזק המצטבר שכבר נולד בצנרת עצמה, לטפל בו במקצועיות במטרה למנוע נזקים נוספים בעקבותיו, וכמובן לטפל בפן האסתטי- סגירת הקיר, צבע, דקורציה וחיפוי על פי צורך.

תיקון צנרת לאחר נזילה

טיפול בצנרת פנימית לאחר איתור נזילות

- הטיפול בנזילות ובליקויים בצנרת הפנימית מצריך לפני הכל איתור מדויק של מקור הנזילה, אולם חשוב לא פחות היכרות עם סוג הצנרת ואופייה. איטום צנרת מחומרים שונים נעשה באמצעים שונים, החל מהזרקה, הדבקה, החדרת פרופיל צינור במידות מדויקות לחלק הצינור הפגוע, איטום בעזרת יריעה פנימית ועד החלפת הצינור או חלק ממנו.

בחלק מן המקרים נגלה כי הנזילה שהחלה בנקודה אחת, התפתחה לכדי סדק עמוק או יצרה לחץ כבד וממושך על הצינור שהביא להיחלשותו, מה שיצריך למרות הטיפול בנזילה- חידוש של הצינור כולו במטרה להימנע מתקלות נוספות בטווח זמן קרוב.

טיפול ושיקום בנזקי נזילה חיצוניים

- נזקי הנזילה החיצוניים יכולים לבוא לידי ביטוי בחלק הקיר שנפגע באופן יזום לצורך ההגעה למקור הנזילה והתיקון בפועל, ולחלקים אחרים בקיר לרבות בצדו השני בחלל אחר- אשר ספגו את נזקי הנזילה לאורך זמן והולידו כתמי רטיבות ועובש, התנפחות ונזקים קוסמטיים. הטיפול בכל הללו אמנם אינו מוגדר כתיקון אינסטלציה, אולם בעלי מקצוע בתחום אשר מכבדים את עצם ואת קהל לקוחותיהם, יספקו מעטפת שירותים הכוללת את כלל התיקונים אשר נוצרו בעקבות נזקי הצנרת.

נזקי רטיבות קוסמטיים

- הנזקים הקוסמטיים נוצרו עקב הרטיבות בקיר, ועל כן אין כל טעם לתקן ולטפל בהם טרם הושלם הטיפול המלא בנזילה עצמה.  לאחר שהטיפול בנזילה הסתיים במקצועיות ובאופן מושלם, ניתן לטפל בנזקי הקיר.

בחלקי הקיר אשר סבלו מנפיחות ומראים כתמי רטיבות יש לבצע טיוח של החלקים הסדוקים ומתקלפים, החלקה של הקיר, המתנה לייבוש מלא ולאחר מכן צביעה מקצועית ואחידה. בבתים ישנים שלא נצבעו זמן רב, על מנת להשיג גוון צבע אחיד ייתכן ותזדקקו לצביעה של הקיר כולו ולעתים אף החלל כולו.

נזק רטיבות בקיר

כאשר מדובר בכתמי עובש בלבד ונראה כי תשתית הקיר טרם ניזוקה, ניתן לעתים באמצעות ניקיון בכלור וכמות קטנה של מים, וייבוש מלא, להיפטר מן הכתמים.

בחדרי אמבטיה וחדרים רטובים אשר ניזוקו כתוצאה מהסרת החיפוי ושבירת הקיר יש לבצע תיקון מלא הכולל סגירה, איטום, ריצוף באריים ומשיחת רובה אפוקסית מתאימה.

חברת סטופ ליק מספקת שירותי איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, תיקון ליקויים ותקלות צנרת ושירותים משלימים. החברה פועלת בפריסה ארצית רחבה, באמצעות צוותי עבודה ובעלי מקצוע ראשונים בתחומם, באמינות, בהוגנות ובמקצועיות.

מאמרים אחרונים

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left