איתור נזילות בשדרות

לייעוץ מקצועי ללא עלות
050-830-8300

סטופליק: הטובים ביותר בשדרות לאיתור נזילות

סטופליק מספקת שירותי איתור נזילות בשדרות. יש לנו צוות של מומחים מיומנים ומנוסים שזמינים בשעות לא שגרתיות על מנת לתת מענה לכל נזילה, גדולה כקטנה.

אנו משתמשים בטכנולוגיה ובציוד העדכניים ביותר כדי לאתר נזילות במהירות וביעילות. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה בביתכם, אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ חינם. נשמח לשוחח אתכם על שירותינו ולספק לך הצעת מחיר ללא התחייבות.

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור ותיקון נזילות בשדרות

על מנת להבין את מקור הנזילה רצוי להשתמש בכלים וטכנולוגיות המקלים עלינו במידה ניכרת. אם בעבר היינו צריכים לחפור, להרוס, לשבור קירות כדי לאתר את מקור הנזילה, כיום השימוש באותם כלים מתקדמים טכנולוגית מקל עלינו וחוסך לנו זמן, מאמץ ואנרגיה רבים. כמובן שחשוב לבחור במומחה לאיתור נזילות שיש לו את הידע, הניסיון והיכולת להשתמש בכל אותם הכלים, אחרת לא עשינו כאן כלום.

איתור נזילות בשדרות באמצעות מצלמה תרמית

המצלמה התרמית היא כלי ששינה את עולם האינסטלציה. זוהי המצאה טכנולוגית יעילה ופרקטית המסייעת לנו לחסוך זמן ומאמץ. מצלמה תרמית פועלת בשיטה המבוססת על הבדלי טמפרטורה בין אזורים מסוימים בקירות המבנה, התקרה או הרצפה.

הבדלי הטמפרטורה באזורים מסוימים עוזרים למומחה איתור נזילות להבין היכן נמצא המיקום המדויק שגורם לנזילה. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע שסיפקה לנו המצלמה על מנת לתקן את ולמנוע נזילות עתידיות.

מצלמה תרמית מאפשרת לאתר את כל סוגי הנזילה?

בעוד שמצלמות תרמיות יכולות להיות שימושיות לאיתור נזילות במקרים רבים, ישנם סוגים מסוימים של נזילות שקשה יותר לאתר בשיטה זו. כאשר הצנרת ממוקמת עמוק מתחת לפני הקרקע או שאין אזורים פתוחים עבור המצלמה לסריקה, זה יכול להקשות על המצלמה לקבל קריאה מדויקת.

במקרים אלו, ייתכן שיהיה צורך להשתמש בכלים נוספים כגון גלי קול או גלאי גז כדי לאתר את מקור הדליפה. באמצעות שילוב של שיטות, ניתן לאתר את רוב סוגי הנזילות, ללא קשר למיקומן או למורכבותן.

איתור נזילות באמצעות גלאים אקוסטים

בשנים האחרונות צמחה שיטה חדשה לאיתור רטיבות ונזילות: איתור נזילות באמצעות קול. שיטה זו מבוססת על העיקרון שזרימת מים מייצרת רעש, אותו ניתן להגביר ולזהות את מיקום הנזילה. התהליך מתבצע באמצעות מכשיר הנקרא קורלטור, המסוגל למפות את תוואי פני השטח של צינורות תת קרקעיים ולאתר את מיקום הנזילה.

יתרונות בשימוש גלאי אקוסטי לאיתור נזילה

לשיטה זו מספר יתרונות על פני שיטות מסורתיות, כגון מצלמות תרמיות. ראשית, היא אינה מוגבלת במרחק; מכיוון שגלי קול יכולים לעבור מרחקים ארוכים, אין צורך להיות בקרבת הדליפה על מנת לזהות אותה. שנית, הוא אינו מושפע מתנאי שטח מורכבים, כמו אלה שנמצאים לעתים קרובות בשטחים מסחריים או פתוחים. זה הופך אותה לשיטה אידיאלית לאיתור נזילות באזורים מסוג זה.

לבסוף, שיטה זו עוזרת להימנע מחפירות והרס מיותרים, שכן ניתן לאתר את המיקום המדויק של הנזילה ללא צורך בחפירת שטחי אדמה גדולים. כתוצאה מכך, איתור נזילות באמצעות קול הפך בשנים האחרונות לשיטה פופולרית יותר ויותר.

איתור נזילות באמצעות גלאי גז

השימוש בגז הוא שיטה מתאימה לאיתור נזילות נסתרות באזורי קרקע או תשתיות ספציפיים בהם איננו יכולים להשתמש לא בטכנולוגיית סאונד או בטכנולוגיית מצלמה תרמית. אתגר הגז רגיש במיוחד והוא מתאים בעיקר למערכות מים קטנות וסגורות. כאשר מוזרק למערכת, הגז יעלה אל פני השטח וידלוף דרך מקור הנזילה.

שיטה זו לא רק יעילה, אלא גם בטוחה וזולה יחסית. בנוסף, ניתן להשתמש בה במקומות שקשה להגיע אליהם שבהם שיטות אחרות לא יהיו מעשיות. כתוצאה מכך, איתור נזילות נסתרות באמצעות גז הוא כלי רב ערך שיש לקחת בחשבון במצבים רבים ושונים.

יש לכם נזילה? קבלו הצעת מחיר ללא עלות לאיתור ותיקון נזילות בשדרות

נזילות מים יכולות להוות בעיה רצינית לכל בעל בית או עסק. לא רק שהם עלולות לגרום לנזק רב לרכוש, אלא שהם גם יכולות להוביל לחשבונות מים גבוהים יותר ולסיכון מוגבר להיווצרות עובש וטחב. לכן, אם אתם מזהים סימני נזילה חשוב לפעול במהירות.

נזילה פשוטה מאסלה, כיור או צינור ניתנת לרוב לתיקון על ידי אינסטלטור, אך נזילות חמורות יותר עשויות לדרוש את שירותיו של מאתר נזילות מקצועי. הצוות של סטופליק משתמש בציוד מיוחד כדי לאתר את מקור הנזילה ולאחר מכן מספק המלצה לתיקון. לכן, אם אתם רואים סימני דליפה, אל תחכו - התקשרו עכשיו.

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left