איתור נזילות בהוד השרון

לייעוץ מקצועי ללא עלות
050-830-8300

איתור נזילות זו המומחיות שלנו

לאורך השנים סטופליק ביצעה בהצלחה מאות איתורי ותיקוני נזילות בהוד השרון זאת הודות לנסיון הרב שצברנו והודות למכשור הטכנולוגי העדכני ביותר בתחום איתור ותיקון נזילות. בנוסף, חברת סטופליק מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות ושיטוח חדשות הקשורות לאיתור מוקדם של נזילות ותיקונם.

סטופליק היא מהחברות הוותיקות בישראל באיתור נזילות מים נסתרות וגלויות כאחד, תוך שימוש במכשיר ייחודי וראשון מסוגו בישראל המעניק לחברה אפשרות לאתר נזילות צנרת ללא הרס מיותר.

מדוע חשוב לאתר נזילות בהקדם?

פעולת איתור נזילות אינה פעולה פשוטה ומצריכה ציוד וידע מקצועי, אך חשוב לאתר אותן בהקדם האפשרי. נזילה קטנה יכולה להפוך במהירות לבעיה רצינית, וככל שתקדימו לתפוס אותה, כך ייטב.

הנה כמה סיבות מדוע חשוב לשים לב לנזילות מים:

  1. נזקי מים יקרים לתיקון. ככל שדליפה לא מזוהה זמן רב יותר, כך היא עלולה לגרום לנזק רב יותר. וככל שהוא יגרום יותר נזק, כך יהיה יקר יותר לתקן אותה.
  2. נזילות מים יכולות להוביל לצמיחת עובש. עובש מהווה סכנה בריאותית חמורה ויכול לגרום לבעיות נשימה, גירוי בעור ובעיות בריאותיות אחרות.
  3. נזילות מים עלולות להחליש את יסודות של המבנה בו אתם שוהים.

מתי כדאי להזמין חברת איתור נזילות בהוד השרון?

אם שמתם לב לכתמי מים על קירות ביתכם, שלוליות מים בחצר, או חשבונות מים גבוהים מהרגיל, אולי הגיע הזמן להזמין חברת איתור נזילות בהוד השרון. חברת איתור נזילות מקצועית כמו סטופליק יכולה לסייע באיתור מקור הנזילה ובתיקונה.

הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשמחליטים אם לשכור חברה לאיתור נזילות או לא: 

  • גודל הנזילה: טפטוף קטן אולי לא גורם לדאגה, אבל אם הנזילה גדולה או גדלה במהירות, זה הזמן לקרוא לאנשי המקצוע.
  • מיקום הנזילה: אם הנזילה מוסתרת מאחורי קירות או במקומות שקשה להגיע אליהם, יהיה קשה יותר (ויקר) לתקן בעצמכם. שכירת איש מקצוע תבטיח שהעבודה תבוצע כמו בהצלחה.

מהן השיטות בהן אנו משתמשים לצורך איתור נזילות בהוד השרון.

ישנן דרכים רבות לאיתור נזילות, אך שיטות מסוימות יעילות יותר מאחרות. להלן שלוש שיטות איתור נזילות המובילות שלנו:

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לאיתור נזילות בהוד השרון היא באמצעות שימוש במצלמה תרמית. מצלמות תרמיות מסוגלות לזהות הבדלי טמפרטורה בספקטרום חזותי שבני אדם אינם מסוגלים לראות, מה שהופך אותן לרגישות ומדויקות ביותר לאבחון רטיבות או נזילות.

בעת ביצוע סריקה בדירה, מצלמה תרמית יכולה לסייע לגלאי הנזילות באיתור נקודות רטיבות ומקורות הנזילה. המצלמה עושה זאת על ידי זיהוי הפרשי טמפרטורה וצובעת את האזור הרטוב על המסך. הודות לשימוש במצלמה תרמית איתור הנזילה מתבצע ללא הרס מיותר.

איתור נזילות באמצעות גלאי גז

איתור נזילות מים באמצעות גז היא שיטה המשמשת לאיתור נזילות נסתרות בצנרת מים. זאת על ידי הזרקת תרכובת גז למערכת הצנרת ושימוש בחיישנים מיוחדים לזיהוי נקודת ריכוז הגז הגבוהה ביותר. זה בדרך כלל מצביע על מקור הנזילה, מה שמאפשר איתור ותיקון מדויק יותר.

איתור נזילות מים באמצעות גז היא שיטה חדשה יחסית, אך היא כבר הוכחה כיעילה למדי.

איתור נזילות באמצעות גלאי אקוסטי

אחת השיטות הנפוצות לאיתור נזילות מים היא שימוש בגלאי אקוסטי. כשהמים עוברים דרך צינור, הם מייצרים גלי קול. למערכת אקוסטית יש מגבר בעל רגישות גבוהה שיכול לזהות את גלי הקול הללו, גם בדציבלים גבוהים במיוחד.

לצורך איתור נזילה בצנרת, גלאי נזילות עוקב אחר תוואי הצינור באמצעות אוזניות המחוברות למיקרופונים. מיקרופונים אלה מקשיבים לגלי קול המגיעים מהצינור. כאשר יש תקלה בצינור - כמו חור או סדק - המים יוצאים בלחץ ומייצרים גלי קול חזקים. על ידי זיהוי גלי קול אלו, המערכת האקוסטית יכולה לאתר את מיקום הדליפה.

האם תהליך איתור נזילות שלנו כולל הרס?

תהליך איתור דליפות של סטופליק נועד להיות לא הרסני ככל האפשר. מצלמות תרמיות וציוד אקוסטי משמשים לאיתור נזילות אפשריות, ללא צורך בפגיעה בתשתית המבנה. דבר החוסך זמן, כסף וכאבי ראש אפשריים. עם זאת, במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך לבצע בדיקות הרסניות על מנת לאתר באופן סופי נזילה. אך זה ייעשה רק כמוצא אחרון, ורק אם זה ייחשב הכרחי.

ברוב המקרים, תהליך איתור נזילות בהוד השרון של סטופליק מתבצע ללא הרס.

סטופליק – חברה מקצועית, אמינה וזולה לאיתור נזילות בהוד השרון

סטופליק היא חברת איתור נזילות בהוד השרון שהוקמה על ידי מאתרי נזילות מקצועי עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום.

מטרת הדגל של חברתנו היא לספק פתרונות מהירים ויעילים לאיתור ותיקון נזילות. איתור נזילות מוקדם פותר בעיות רבות ומונע השלכות רבות. מתוך הבנת החשיבות של גילוי מוקדם של הנזילה, אנו עושים את מירב המאמצים להגיע לבית הלקוח בהקדם האפשרי מרגע פנייתו.

בנוסף, אנו בסטופליק מציעים מחירים תחרותיים, מה שהופך אותנו לבחירה המושלמת עבור מי שזקוק לשירותי איתור נזילות בהוד השרון.

שירות איתור ותיקון נזילות מהיר בהוד השרון

אומנם קיימים בשוק מגוון נותני שירותים בתחום איתור הנזילות, אך רק למתי מעט יש את הניסיון, המקצועיות והמכשור והמתאים על מנת לבצע את איתור הנזילות בצורה המקיפה והאיכותית ביותר.

בדיוק לשם כך חברת "סטופליק", בעלת הותק והניסיון הרב ביותר בתחום איתור הנזילות מציעה לכם את שירותיה המקצועיים והאיכותיים, עם אנשי הצוות הטובים ביותר, שלא יעזבו את בית הלקוח לפני איתור מדויק של הנזילה וטיפול מקיף בה.

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left