איתור נזילות בדימונה

לייעוץ מקצועי ללא עלות
050-830-8300

איתור נזילות מים בדימונה בשיטות מתקדמות

איתור נזילות מים בדימונה, או בכל עיר אחרת, יצריך ממכם את אנשי המקצוע הטובים בתחום. חברת איתור נזילות מגיעה אליכם לא רק עם סט הכלים הנדרש לשם איתור נזילת מים, אלא גם עם הניסיון המקצועי שיחסוך ממכם שבירה וריסוק של הבלטות בבית.

דימונה

בימינו אין שום צורך לפרק את המרצפות בבית ולהוביל לנזקים בגלל שמעוניינים לאתר נזילת מים. אם אתם צריכים את השירות של איור נזילת מים בבית בדימונה, חברתנו גאה להציג בפניכם שיטות מתקדמות שפותחו ב-15 השנים האחרונות בתחום איתור הנזילות. חברת סטופליק מגיעה עם ניסיון מקצועי רב בתחום איתור הנזילות, מה שמאפשר לכם להסתמך עלינו במאת האחוזים.

איתור נזילות ורטיבות בעזרת מצלמה טרמית

אנחנו לא נוביל לפירוק של המרצפות שלכם בכדי לגלות היכן מקור הבעיה. אנשי הצוות של חברת סטופליק יגיעו אליכם עם טכנולוגיות מתקדמות למטרת איתור נזילות בבית. יהיה כדאי לפעול באמצעות מצלמות טרמיות אשר נועדו בעצם לספק תמונת מצב של מה שקורה מתחת למרצפות בבית, בתוך הקירות, במרתפים ובין בטון לריצוף.

בסופו של דבר, כל עוד ישנה נזילת מים במקום כלשהו, יהיה ניתן לאתר אותה בעזרת מצלמה טרמית שחברת סטופ-ליק משתמשת בה. המצלמות האלו מקרינות תמונה אשר מציגה הבדלי טמפרטורות מתחת לריצוף ובתוך קירות.

מצלמה טרמית לאיתור נזילות

גילוי נזילות ומוקדי רטיבות בדימונה

ברגע שיש נזילת מים או רטיבות, המצלמה מסמנת את האזור הנ"ל בתור מקור לבעיה. כל אלו, הם תהליכים שמתבצעים ללא הפירוק של המרצפות. וחדשות טובות נוספות, חברתנו גם מספקת את השירות של ייבוש תת רצפתי בדימונה, ללא פירוק המרצפות.

אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מספיק מתקדמת בכדי לייבש את תת הרצפה, וגם במקביל לגבות על כך מחירים אטרקטיביים במיוחד. השירות שלנו מקצועי ואמין, זריז ואצלכם בבית בהקדם. אם בעל מקצוע מסוים טוען בפניכם כי יש הכרח לפרק את הריצוף בבית בכדי לייבש אותו, אנו ממליצים לכם קודם לדבר איתנו. בעזרת שיטות מתקדמות לייבוש תת רצפתי, אנחנו נדאג שזה יבוצע ללא כל נזקים מיותרים וכאבי ראש שאין לכם זמן אליהם.

לייעוץ מקצועי ללא עלות מלאו את הטופס מתחת או חייגו: 050-830-8300

התקשרו עכשיו
phone-handsetarrow-left